Artroz ( Kireçlenme ) Tedavisinde MBST Yöntemi ....

Eklem aşınması (artroz) yıllar içerisinde gelişebilen ve artan eklem kıkırdağının aşınmasıdır. İleri aşamada ekleme yakın kemiklerde, eklem mukozasında, eklem kapsülünde ve kaslarda değişiklikler meydana gelir. Artroz sadece kıkırdak ile sınırlı değildir, hatta tüm eklemi tahrip edebilir.

Animasyon halinde izlemek için link: https://www.facebook.com/photo.php?v=3631280293507

Artroz için standart tedavi

Artroz tedavisi için günümüzde çeşitli yöntemler mevcuttur. Bunlar ilaç tedavisinden fizyo-terapiye, cerrahi müdahaleden akupunktur gibi alternatif yöntemlere kadar uzanır. Bir çok tedavi yöntemi, sadece semptomlara yönelik uygulanır; örneğin, ağrıların hafifletilmesi gibi. Hastalığın nedenine, yani kıkırdak kaybına yönelik uygulanan bir tedavi yöntemi bugüne kadar neredeyse hiç yoktur.

Erken tanı ve uygun tedavi yöntemiyle, bu hastalığın sonuçları çoğunlukla önlenebilmektedir. Fakat henüz hiç bir tedavi yöntemi evrensel olarak uygulanabilir veya etkisi garanti edilebilir özellikte değildir.

Yeni tedavi seçenekleri

Daha yeni bir tedavi imkanı ise MBST® Manyetik Rezonans tedavisidir. Burada Manyetik Rezonansın fiziksel fenomeninden, ağrıları doğal yoldan dindirme ve kıkırdağın kendini yenilemesini sağlama amacıyla yararlanılmaktadır. Bu koruyucu tedavi yönteminde önemli olan doktorunuzun tanısıdır. Tedavinin gerekliliğine ve hangi şekilde başarı vaat eden bir tedavinin uygulanabilirliğine ancak o karar verebilir.

MBST ® Manyetik Rezonans, vücuda mümkün mertebe ilave bir yük getirmemeye çalışır. Başarılı birşekilde tedavi edilen hastalarda, önemli ağrı azalmaları, hatta ağrının ortadan kalkmasıve sorunlu bölge işlevinin iyileşmesi gibi sonuçlar elde edilmiştir. Tedavi şimdiye kadar ağrısız olarak bilinmektedir ve yan etkisi görülmemiştir

Tedavi

Şikayetleriniz için Manyetik Rezonans tedavisi söz konusu ise, doktorunuz gerekli olan seansların sayısını belirler. Tedavi üst üste olan günlerde gerçekleştirilir ve her defasında bir saat sürer. Tedavi çok rahat olarak algılanır. Tedavi esnasında konforlu bir şekilde oturabilirsiniz veya yatarak dinlenebilirsiniz. Muayenehane dışında tedavi için taşınabilir bir cihaz mevcuttur. MBST ® tedavi cihazlarıpatentlidir ve tıbbi cihaz olarak lisanslıdır.

Bu tedavi, doktor tavsiyesi doğrultusunda diğer terapi metodlarıile kombine edilebilir. Doktorunuz bu tedavi hakkında size memnuniyetle bilgi verecektir.

Endikasyonlar

Her bir hastanın uzman bir doktor muayenesine tabi tutulması koşuluyla, burada MBST ®Manyetik Rezonans tedavisinin en önemli uygulama alanlarına genel bir bakışsunulmaktadır.

Aşınma dolaysıyla şikayetler:

kalça ve diz eklemlerinde

• el ve parmak eklemlerinde

• omuz ve dirsek eklemlerinde

• ayak ve ayak bileği eklemlerinde

• küçük omurga eklemlerinde

Doktor tavsiyesine göre diğer tedavi olanakları:

• disk aşınması

• kronik sırt şikayetleri

• bağ aparatı şikayetleri

• tendon şikayetleri

• Menisküs şikayetleri

• Spor ve kaza yaralanmaları

TÜKETİCİ UYARISI

MBST® Manyetik Rezonans Tedavisi yenilikçi bir alternatif tedavi yöntemidir. MBST® tedavisi sadece uzman doktor teşhisi sonrasında uygulanır. Tedavinin etkinliğine ve uygulama alanlarına ilişkin sorularınıza uzman doktor ile yapacağınız görüşmelerde cevap bulabilirsiniz.